Friday, December 6, 2013

gerak hatiku

 Harini aku wechat dia lagi, bukan apa setiap kali aku buka wechat aku mesti bukak profile dia dulu,
tidak ada niat nak menggangu kebahagiaan orang, tapi hati aku asyik² suruh text dia, tak tahu nak cakap macam mana, kalau korang ada kat tempat aku mesti tahu punya ^.^

 Dia seorang yang mengambil berat dan penyayang, selalu marah aku suruh makan, hehe...
aku dah cuba untuk jauhkan diri dari dia tapi apakan daya, hati aku masih tidak dapat menjauh daripada dia,
mungkin aku kene terima dan happy sekarang sebab dia pun dah bahagia, btw aku sokong dia dari belakang, biar tak nampak asalkan dia kekal bahagia, aku tak nak dia jadi macam kisah² aku yang lama,
buat masa ni hati aku belum bersedia untuk sesiapa dan aku tak nak tengok orang yang aku sayang terseksa.

sekarang dah 7 December lagi 4 hari birthday dia, walaupun tak dapat nak sambut sama² cukup lah sekadar wish dan doa aku sampaikn dekat dia, harap dia sihat selalu and jangan tido lambat (mata panda) haha...
jangan marah~ nanti cepat tua (>^.^)>  lagipun hampir tua dah kan, haha.. suh dia jaga awk elok²
kalau dia buat awk nanges or sedih sy sekeh kepala dia laju² tau!! ..
rasanya cukup lah untuk harini dah pukul 6.30 pagi ni, penat baru balik kerja (hehehe...)
nak solat subuh then tidur, dia mesti tengah mimpi indah² tu..
Okay lah selamat pagi~ Assalamualaikum...

No comments: